H-P: 7-22 Szo: 9-16 Vas: 9-14

H-P: 7-22 Szo: 9-16 Vas: 9-14

Elölről lehúzás szűken, ingás gépen

A mozgás a háromszög fogantyúval való mellhez húzásra hasonlít. Azzal a különbséggel, hogy a karok a mozgás közben szétnyílnak, és nem egyenes vonalban, hanem a felsőtesthez képest kb. 45°-os szögben mozdulnak.

Bővebben...

Melltámaszos evezés alulról felfelé

Izoláló, és erőgyakorlatként is alkalmazható.
A karok a mozgás közben alulról felfelé mozdulnak, így a széles hátizom alsó részén kívül megdolgozzák a trapézizmokat is.

Bővebben...

T rúdas evezés

Nagyon régi, bevált erőgyakorlat, a széles hátizom alsó részére, és a törzsfeszítő izom erősítésére.
Kicsit talán idejét múlt, sérülés veszélyes, de kétségkívül hatásos.

Bővebben...

Lábedzés

Válledzés

Hátedzés

Karedzés

Női lábedzés

Mell-gépek helyes használata

Női comb, vádli, fenék edzés

Váll-gépek helyes használata