H-P: 7-22 Szo: 9-16 Vas: 9-14

H-P: 7-22 Szo: 9-16 Vas: 9-14

Legjobb olyan csigán végezni, aminek a magassága állítható. Úgy helyes beállítani, hogy a kötél minél közelebb mozogjon a felsőtest felett, így csökken a gerincre ható nyíró erő, kevésbé terheli a gyakorlat a hasizmot, nagyobb súlyt tudunk alkalmazni, és jobban tudunk koncentrálni a tricepsre.

A túl rövid kötél nem szerencsés, hiszen a kinyomás közben a két kézfej picit távolodik egymástól.



Előnye a homloktól nyomással szemben, hogy jobban megnyújtja a tricepset, hiszen a mozgás a tarkótól indul, innen nyomjuk teljesen előre, nagyjából a szemöldök magasságába.
Erőgyakorlatként, és izolálásra is alkalmas.
Legalább 4 sorozatot javaslok, 10-12 ismétléssel.

e-max.it: your social media marketing partner

Lábedzés

Válledzés

Hátedzés

Karedzés

Női lábedzés

Mell-gépek helyes használata

Női comb, vádli, fenék edzés

Váll-gépek helyes használata