H-P: 7-22 Szo: 9-16 Vas: 9-14

H-P: 7-22 Szo: 9-16 Vas: 9-14

Előre nyomás kötéllel, lapsúlyos gépen

Legjobb olyan csigán végezni, aminek a magassága állítható. Úgy helyes beállítani, hogy a kötél minél közelebb mozogjon a felsőtest felett, így csökken a gerincre ható nyíró erő, kevésbé terheli a gyakorlat a hasizmot, nagyobb súlyt tudunk alkalmazni, és jobban tudunk koncentrálni a tricepsre.

Bővebben...

Homloktól nyomás, csigás triceps gépen

Koncentrált gyakorlat, izoláló és erőnléti edzéshez egyaránt alkalmazható. Legalább 4 sorozatot javaslok, 10-12 ismétléssel.
Előnye a rúddal végzett homloktól nyomással szemben, hogy egyenletesebben húz, és kevésbé sérülés veszélyes.

Bővebben...

Lórúgás

- Ebben a gyakorlatban a tricepsz belső és külső feje kap terhelést.

Bővebben...

Lábedzés

Válledzés

Hátedzés

Karedzés

Női lábedzés

Mell-gépek helyes használata

Női comb, vádli, fenék edzés

Váll-gépek helyes használata