H-P: 7-22 Szo: 9-16 Vas: 9-14

H-P: 7-22 Szo: 9-16 Vas: 9-14

Csacsi vádli

Főleg a nők körében kedvelt gyakorlat.
Hasonló végre hajtást, és magas ismétlési számot javaslok, mint az előbb bemutatott két vádli gyakorlatnál.

Bővebben...

Ülő vádli erősítés, gépen

Nagyjából ugyan azt tudom ajánlani, mint az álló vádli esetében. Mivel a terhelés kikerüli a gerincet, így sérülések esetén is alkalmazható.

Bővebben...

Vádli ülve

- Mivel ülve hajtjuk végre a gyakorlatot, a gázlóizom végzi a munka nagy részét.

- Az ülve vádlizás mélyíti a lábszár külső oldalán található barázdát, tehát alapvetően egy formázó gyakorlatról beszélhetünk.

Bővebben...

Szamár vádli

- A gyakorlatban résztvevő izmok: elsődlegesen a kétfejű lábikraizom, dolgozik, másodlagosan a gázlóizom.

- Minimális szerszükséglet kell hozzá, mindössze egy dobogó, amire állsz, egy edzőpad, amire támaszkodsz, és egy jó súlyban lévő edzőtárs.

Bővebben...

Lábedzés

Válledzés

Hátedzés

Karedzés

Női lábedzés

Mell-gépek helyes használata

Női comb, vádli, fenék edzés

Váll-gépek helyes használata