H-P: 7-22 Szo: 9-16 Vas: 9-14

H-P: 7-22 Szo: 9-16 Vas: 9-14

  • Rendkívül hatékony gyakorlat, nem érdemes egész évben, minden bicepsz edzésen végezni, mert túledzettséget okoz
  • A gyakorlatban résztvevő izmok: a bicepsz, a karizom, és az alkarhajlító izmok

A gyakorlat végrehajtása

  1. Csinálsz 8 darab fél ismétlést a gyakorlat alsó holtpontjától a mozdulat közepéig, utána egyből csinálsz 8 darab fél ismétlést a mozdulat közepétől a felső holtpontig, majd végül egyből csinálsz 8 darab egész, állva bicepsz mozdulatot, tehát összesen 24 darab ismétlést hajtasz végre, 8 darabot a mozdulat alsó szakaszában, 8 darabot a mozdulat felső szakaszában és 8 darab egész ismétlést, utána megérdemled az előírt pihenődet
  2. Elég fájdalmas egyszerre 24 ismétlést végrehajtanod, tehát nem tudsz nagy súllyal dolgozni, ennél a módszernél

 

e-max.it: your social media marketing partner

Lábedzés

Válledzés

Hátedzés

Karedzés

Női lábedzés

Mell-gépek helyes használata

Női comb, vádli, fenék edzés

Váll-gépek helyes használata