H-P: 7-22 Szo: 9-16 Vas: 9-14

H-P: 7-22 Szo: 9-16 Vas: 9-14

Biceps ingás scott gépen

Hasonló a rendeltetése, mint a lapsúlyos scott gépé, de szerintem a terhelés görbéje még jobb, egyenletesebben húz.
Inkább erőgyakorlatként ajánlom.
A negatív erőltetett ismétléseknél különösen hatásos, de ehhez edzőpartner szükséges.

Bővebben...

Bicepsz állva, 3 fázisban

  • Rendkívül hatékony gyakorlat, nem érdemes egész évben, minden bicepsz edzésen végezni, mert túledzettséget okoz
  • A gyakorlatban résztvevő izmok: a bicepsz, a karizom, és az alkarhajlító izmok

Bővebben...

Bicepsz csigánál egy kézzel

  • Ez egy igen hatékony bicepsz gyakorlat, főleg a bicepsz vállhoz közeli (eredési) helyét lehet vele hatékonyan megdolgozni
  • Másodlagos terhelés éri a karizmot, és az alkar hajlító izmait
  • Előnye a csigán végzett mozgás miatt, az állandó feszültség az izomban, és mivel csak egyik kezeddel dolgozol, jobban tudsz koncentrálni a mozdulatra

Bővebben...

Lábedzés

Válledzés

Hátedzés

Karedzés

Női lábedzés

Mell-gépek helyes használata

Női comb, vádli, fenék edzés

Váll-gépek helyes használata