H-P: 7-22 Szo: 9-16 Vas: 9-14

H-P: 7-22 Szo: 9-16 Vas: 9-14

5 napos, mell centrikus edzésterv

Haladó testépítőknél a genetikai adottságok már meghatározó jellegűek. Egy kezdőnél megfelelő eredmény ha a teste izmosodik, de hogy melyik izom reagál kevésbé a terhelésre, az csak haladó szinten derül ki. Figyelni kell ezekre a jelzésekre, nehogy a jól reagáló izmokat erőltessük, a gyengébben fejlődőket elhanyagoljuk, mert ha saját adottságainkat nem vesszük figyelembe, könnyen aránytalanná válhatunk. A makacs, nehezen fejlődő izmokat többet, nagyobb odafigyeléssel kell edzeni!

Bővebben...

5 napos, mell centrikus edzésterv, nehezített változat

Egyik leglátogatottabb oldalunk az edzésterv rovat.
Ennek szellemében, próbáljuk a legnézettebb edzésterveket új, kicsit nehezebb, kicsit haladóbb programokkal kiegészíteni.
Mivel második legnézettebb edzés az öt napos, mellizom centrikus edzés, ezért most ennek a programnak közöljük egy nehezített változatát.

Bővebben...

Lábedzés

Válledzés

Hátedzés

Karedzés

Női lábedzés

Mell-gépek helyes használata

Női comb, vádli, fenék edzés

Váll-gépek helyes használata