H-P: 7-22 Szo: 9-16 Vas: 9-14

H-P: 7-22 Szo: 9-16 Vas: 9-14

Alsóhát és combhajlító centrikus edzésterv

Mivel messze még a tavaszi versenyszezon, bőven van időnk fejleszteni  az edzés rovatot.
Ezt az edzéstervet olyan haladó testépítőknek ajánlom, akiknek a széles hátizma magasan tapad, gyenge a törzsfeszítő izom, és a combhajlító.
Természetesen ez csak egy lehetséges alternatíva, amin érdemes elgondolkodni, nem örök érvényű igazság, hiszen nem létezik olyan módszer, ami mindenkinél egyformán működik.

Bővebben...

5 napos, hát centrikus edzésterv

Haladó testépítőknél a genetikai adottságok már meghatározó jellegűek. Egy kezdőnél megfelelő eredmény ha a teste izmosodik, de hogy melyik izom reagál kevésbé a terhelésre, az csak haladó szinten derül ki. Figyelni kell ezekre a jelzésekre, nehogy a jól reagáló izmokat erőltessük, a gyengébben fejlődőket elhanyagoljuk, mert ha saját adottságainkat nem vesszük figyelembe, könnyen aránytalanná válhatunk. A makacs, nehezen fejlődő izmokat többet, nagyobb odafigyeléssel kell edzeni!

Bővebben...

Lábedzés

Válledzés

Hátedzés

Karedzés

Női lábedzés

Mell-gépek helyes használata

Női comb, vádli, fenék edzés

Váll-gépek helyes használata